Het begin is gemaakt - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van Petra Habes - WaarBenJij.nu Het begin is gemaakt - Reisverslag uit De Wijk, Nederland van Petra Habes - WaarBenJij.nu

Het begin is gemaakt

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 December 2015 | Nederland, De Wijk

De eerste stappen zijn gezet. Het project is geboekt, de reisvaccinaties zijn aangevraagd en vergeet niet de sponsor actie. Heel erg bedankt iedereen die gezellig wilde komen eten om zo mij te steunen.
Ik heb nog een ellenlange checklist en to do list om af te werken (en daar mag ik een beetje mee opschieten) maar alles op zijn tijd volgende punt, de vlucht en visum!

Voor iedereen die niet weet wat ik ga doen. Ik ga voor minimaal 4 weken naar Bangkok, Thailand. Daar ga ik vrijwilligerswerk doen in, zoals het er nu uit ziet, een kinderdagverblijf of kleuterschool. Het is de bedoeling dat ik gezellige dingen ga doen met die kinderen en misschien wat Engelse les ga geven. Veel meer details heb ik niet en misschien wil ik die ook wel niet weten. Daar komen alleen maar verwachtingen van.

Het plan is om daarna nog een paar dagen te blijven hangen in Thailand en wat meer van de omgeving te zien. Als ik leuke mensen tegen kom blijf ik wellicht nog langer, maar dat zie ik wel als ik daar ben.

Dit was het wel voor nu.
Toedeledokie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, De Wijk

Petra

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 2314

Voorgaande reizen:

21 Januari 2016 - 25 Februari 2016

Mijn reis door Thailand

Landen bezocht: