Nu is het toch echt begonen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Petra Habes - WaarBenJij.nu Nu is het toch echt begonen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Petra Habes - WaarBenJij.nu

Nu is het toch echt begonen

Blijf op de hoogte en volg Petra

21 Januari 2016 | Nederland, Schiphol

Nu is het dan toch echt begonnen. Alles is ingepakt en ondertussenook al ingechecked. Op dit moment zit ik achter de douane op schiphol bij mijn gate wachten, ookal vlieg ik pas over meer dan een uur. Om 17:15 uur stijgt als het goed is mij vliegtuig open kom ik om 10:00 uur lokale tijd aan. Nederlandse tijd is dat ongeveer 04:00 uur. Heel veel meer nuttigs dan dit heb ik geloofvik niet te vertellen.

Groetjes en tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Petra

Actief sinds 24 Nov. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 2324

Voorgaande reizen:

21 Januari 2016 - 25 Februari 2016

Mijn reis door Thailand

Landen bezocht: